Doe mee met Kirby in dit puzzelspel boordevol actie waarin hij het opneemt tegen zijn vrienden Rick, Kine en Coo en zoveel mogelijk vallende sterren probeert te stapelen.
Terwijl sterblokken en andere blokken vanaf de bovenkant van het scherm in het wilde weg naar beneden vallen, is het aan jou de taak om de sterrenblokken zo tussen de blokparen op te stellen dat je ze kunt verwijderen.