Ze zijn springlevend, en maken er een puinhoop van!
De gestoorde industriële tovenaar Dr. Wily heeft acht van zijn robotbazen opnieuw tot leven gewekt, in een nieuwe poging de wereld over te nemen. Dr. Wily is echt stevig doorgedraaid dit keer. Terwijl jij het vuur opent en jezelf een weg baant door de nog zwaardere doolhoven, verschuilt hij zich achter zijn legioen van gemechaniseerde maniakken, waaronder de splinternieuwe Mega Man Hunter!