Alleen jij kunt ze redden.
Aanvaard je lot als Joe Musashi, rode leider van de Oboro-school van Shinobi. Een kwade macht uit Neo City heeft je medeleerlingen gevangengenomen. Val aan met je sterke katana en vecht voor hun vrijheid. Telkens als je een ninja redt, krijg je de kennis over zijn of haar formidabele wapentuig, training en ninjutsu-magie.
Vernietig de tegenstanders met bommen, shuriken, een halvemaanzwaard en nog veel meer. Zaai chaos met de magie van de ninja, de kracht van een tornado of de verblindende gloed van de bliksem. En als het echt niet anders kan, verander je in een levende bom en breng je jezelf tot ontploffing om schade aan te richten. Stop pas als de City of Fear is vernietigd! Ben jij klaar voor de uitdaging van ninja-oorlogvoering?