Side Pocket
Probeer in een spel 9-Ball de genummerde ballen in de gaten te potten.Met zijn onbeperkt aantal beurten is deze spelstand perfect voor beginners.
Wanneer je echt een uitdaging wilt, kies je gewoon voor een spelletje Pocket. Begin als nieuweling en werk je helemaal op naar het wereldkampioenschap. Je zult jezelf ook door middel van trucstoten moeten bewijzen!