The Sword of Hope II
De oorlog tegen het kwaad kwam ten einde toen de eeuwenoude demon Zakdos werd opgesloten. Maar nu is Zakdos weer vrij, en alsof dat nog nieterg genoeg is, is het Sword of Hope ook nog eens gestolen! In dit klassieke avonturenspel kruip je in de huid van de jonge prins Theo die aan een reis begint om het Sword of Hope terug te krijgen. Verken het land, breidt je gezelschap uit met krijgers en magiërs, en speel met drie verschillende personages. Het lot van het koninkrijk ligt in jouw handen!