Wario Land II
Wario kon elke nacht rustig slapen, wetende dat zijn waardevolle schat veilig achter slot en grendel zat. Maar dat was voordat de Black Sugar Gang inbrak en de boel leegroofde!
Help Wario bij het terughalen van zijn rijkdommen in dit klassieke en komische platformspel. Wario is onkwetsbaar, maar bepaalde vijandelijke aanvallen hebben een raar effect op hem. Zo kan hij veranderen in nieuwe gedaantes als de vlammende Hot Wario of Zombie Mario - elk met unieke vaardigheden.