Double Dribble is een 5-tegen-5 NES-basketbalspel dat is gebaseerd op het speelhalspel met dezelfde naam uit 1986.
Je kunt kiezen uit vier speelbare teams, de lengte van de periodes aanpassen en de moeilijkheidsgraad bepalen. Neem het op tegen de computer of grijp een tweede Controller en daag een vriend uit op het basketbalveld!
Het spel was zijn tijd ver vooruit door de gesproken tekst en tussenfilmpjes en weet zo met grote nauwkeurigheid het echte basketbalgevoel te creëren. Of je nu de spanning van vroeger wilt herbeleven of het spel voor de eerste keer gaat spelen, nu kan iedereen genieten van deze klassieker voor de Virtual Console!