Beleef het laatste hoofdstuk van de klassieke Monster World-serie voor het eerst buiten Japan! Kruip in de huid van Asha, een jonge avonturier, ga op reis naar Monster World en versla het kwaad samen met je vormloze gezelschapsdier Pepe en magische djinn om de gekwelde Elemental Spirits te redden!