SHOCK TROOPERS
Shock Troopers is een militair actiespel dat oorspronkelijk werd uitgegeven in 1997. De personages zijn wereldberoemde huursoldaten die worden ingezet om de gekidnapte Dr. George en zijn kleindochter te redden uit de klauwen van een terroristengroep, genaamd “the Bloody Scorpions”. In dit spel kun je een team samenstellen met 3 van de 8 verkrijgbare huursoldaten, of solo te werk te gaan in Lone Wolf modus. De route die je kiest aan het begin van het spel beïnvloed de ontwikkeling in het spel, waardoor je keer op een keer een uniek spel krijgt voorgeschoteld. Je kunt ook met 2 spelers tegelijk spelen!