WORLD HEROES PERFECT
Dit is de vierde uitgave in de World Heroes vechtspelserie. Het werd uitgegeven in 1995. In dit spel strijden 16 personages uit allerlei tijdperken met elkaar voor de titel van sterkste vechter van de wereld. In vorige edities bepaalde de tijd dat je een knop ingedrukt hield de kracht of zwakte van een aanval, maar dat systeem werd afgeschaft in dit spel. Naast de orthodoxere methode van zwakke, middelsterke en sterke aanvallen uitvoeren door verschillende knoppen te gebruiken, biedt dit spel ook de compleet nieuwe elementen Hero Gauge, Extra Attacks en Guard Breaker Attacks. Dit geeft het spel een uitdagende strategische inslag wat bijdraagt aan de spelervaring.