Maak je klaar voor een avond vol plezier met PictoParty! Daag je vrienden en familie uit in een game waarin alles draait om tekenen en raden. Maak om de beurt een tekening op basis van de woorden die je ziet op het touchscreen van de Wii U GamePad. De andere spelers zien jouw tekening verschijnen op de tv, zodat iedereen meteen kan raden wat het is. Er kunnen maximaal vijftien spelers meedoen die de Wii U GamePad om de beurt gebruiken, of maximaal 24 spelers kunnen zich opsplitsen in teams.
Maak gebruik van de woordenlijsten in de game met meer dan 700 woorden, of ga zelf aan de slag om je eigen lijst samen te stellen. De mogelijkheden zijn eindeloos!