Space Hunted
Jij bent een Jade Hunter: een intergalactische schatzoeker. Toen je langs een onbekende planeet vloog, werd je schip neergehaald. Jade bevindt zich nu op een vijandige planeet en er wordt jacht gemaakt op de schatzoeker. Het is jouw missie om te overleven en van de planeet te ontsnappen!
Ben jij uit het juiste hout gesneden om te overleven in Space Hunted? Of val jij ten prooi aan alle gevaren?