How to Train Your Dragon 2
Keer terug naar het epische eiland Berk waar de drakenraces de favoriete nieuwe sport zijn geworden voor aan adrenaline verslaafde Vikingen. Hiccup, Astid, Snotlout, Fishlegs, Tuffnut en Ruffnut en hun draken gaan in heftige toernooien de strijd aan om te beslissen wie de allerbeste drakenrijder is.
Kies jouw drakenracer, zweef door de wolken en ontdek onbekende gebieden. Vind verborgen plekken, speel mysterieuze drakenrijders vrij en doe mee aan epische races op het mooie, maar verraderlijke eiland Berk.