ONE PIECE Unlimited World Red
Zet koers naar de Nieuwe Wereld en sluit je aan bij de Straw Hat Pirates voor een hilarisch avontuur dat tot de nok toe is gevuld met actie! Neem het op tegen oude bekenden, leer de verschillende moves en laat zien uit welk hout je bent gesneden in het Battle Coliseum in ONE PIECE Unlimited World Red op de Wii U!
Terwijl Luffy en zijn kompanen op reis gaan om de legendarische schat One Piece te zoeken, raken ze bevriend met een vrolijke doch geheimzinnige wasbeer die luistert naar de naam Pato. Pato beschikt over kracht om bladeren te veranderen in de voorwerpen die erop getekend worden. De Straw Hat Pirates besluiten om Pato te helpen bij zijn poging om "iemand te ontmoeten". Hun zoektocht voert hen naar het Forgotten Island, waar iedereen behalve Luffy ontvoerd wordt door een boosaardige piraat die bekendstaat als The Red Count! Kan Luffy zijn bemanning bevrijden met de hulp van Pato, en de snode plannen van The Red Count verijdelen?
Speel als je favoriete leden van de Straw Hat crew, zoals Usopp en Chopper, die elk over unieke vaardigheden beschikken, en bind de strijd aan met Crocodile, Rob Lucci, Caesar Clown en vele anderen! Om in het gevecht niet kopje onder te gaan moet je speciale vaardigheden en spectaculaire combo's onder de knie krijgen, en zo je tegenstanders ontwijken en misleiden. Je kunt je team ook versterken om je kansen te verbeteren: chat met teamleden om een band te creëren en beter samen te werken, of verzamel grondstoffen om voorwerpen te smeden die je op je queeste kunnen helpen.
Als je niet bent opgewassen tegen alle uitdagingen, speel dan samen met een vriend in de multiplayerstand en versla uit de kluiten gewassen vijanden met z'n tweeën. Je kunt het ook tegen elkaar opnemen in lokale multiplayergevechten, of de strijdbijl even begraven om samen te vissen, te graven, insecten te vangen, te koken en de wereld te verkennen.
In de volledig nieuwe spelstand Battle Coliseum voer je een genadeloze strijd tegen sterke tegenstanders om de absolute top te bereiken. De messen worden geslepen voor explosieve gevechten waarin je in de huid kunt kruipen van twintig speelbare personages, onder wie Fujitora, Boa Hancock en de voltallige Straw Hat-bemanning, en het opneemt tegen de duivelse Donquixote Doflamingo. Hoe je ook speelt, er valt genoeg te knokken in ONE PIECE Unlimited World Red op de Wii U!