Big Brain Academy for Wii
Is je IQ genetisch bepaald? Pak wat Wii-afstandsbedieningen, een ouder en een kind, en ontdek het! Met Big Brain Academy for Wii kun je bepalen wie het grootste brein van de familie heeft, middels 15 oefeningen die de mentale spieren op de proef stellen. Krijg je een probleem voorgeschoteld, gebruik dan de Wii-afstandsbediening om het antwoord te geven op het scherm. Elk familielid kan zijn of haar Mii-personage gebruiken om de resultaten vast te leggen en, bij de Student Records, de scores vergelijken. Speel ten slotte het competitieve meerspelerspel Mind Sprint om erachter te komen wie het best denkt onder druk!
Big Brain Academy for Wii geeft een nieuwe twist aan feestpret door de reflexen en het mentale gestel uit te dagen. Het maakt niet uit of je het tegen elkaar opneemt in de Mind Sprint of samenwerkt om een Mental Marathon te volbrengen, want constant proberen het bij het juiste eind te hebben is altijd leuk. En dat is geen gemakkelijke opgave, want de oefeningen van Big Brain Academy for Wii worden moeilijker naarmate het spel vordert. Dus wees trots als je het goed hebt of tevreden als je het niet fout hebt... en vermaak je door elkaar af te troeven.
Nooit eerder was het zo makkelijk om je brein scherp te houden! Big Brain Academy voor de Wii bevat 15 oefeningen die testen hoe goed je bent in identificeren, onthouden, analiseren, rekenen en visualiseren. Zodra je het antwoord weet, wijs je met de Wii-afstandsbediening naar de juiste oplossing en druk je op de A-knop. De snelle oefeningen van Big Brain Academy for Wii kunnen helpen je brein te stimuleren... en hoe oud je ook bent, een groot brein komt altijd van pas!
Heb je de Nintendo DS-versie van Big Brain Academy gespeeld? De Wii- en DS-versies hebben hetzelfde uitgangspunt van vermakelijke hersenoefeningen. De verschillen zitten in de oefeningen zelf en de manier waarop je ieder spel bestuurt.
In de verschillende oefeningen van Big Brain Academy voor de Nintendo DS, een populair Touch! Generations-spel, moest je lijnen tekenen en het juiste antwoord aantikken op het touchscreen van de DS.
Om Big Brain Academy for Wii te spelen, het eerste Touch! Generations-spel voor de Wii, hoef je alleen maar naar het juiste antwoord te wijzen met de Wii-afstandsbediening. Daarna druk je op de A-knop om je keuze te maken. Je hoeft dus geen ingewikkelde knoppencombinaties te onthouden.