Deadly Creatures
Ben je de jager of de prooi in de ziedende hitte van de woestijn in Deadly Creatures voor Wii? Je bestuurt een giftige tarantula of een dodelijke schorpioen in deze unieke actiethriller en probeert een horde gevaarlijke roofdieren te slim af te zijn.
Zwarte weduwes, knauwende ratten en gemene gehoornde hagedissen zijn nog maar een paar van de vijandige schepsels die niet van plan zijn hun lunch over te slaan! Vecht je een weg door allerlei omgevingen, van de verlaten en droge Sonoran-woestijn tot de kille metalen omgeving van een tankstation, waar je het ultieme roofdier tegenkomt: de mens. Bekijk de wereld door de ogen van een achtpotige en ontrafel een episch verhaal van hebzucht en verraad, vanuit een heel nieuw perspectief.
Deadly Creatures verschijnt exclusief voor Wii en door de flexibiliteit van de bediening kun je met gemak verkennen, aanvallen en veroveren. De schorpioen is een krachtige moordenaar die tactische aanvallen gebruikt om de vijand te verdoven, terwijl de verrassingsaanval het geheime wapen van de tarantula is. Spring van ver op vijanden en rond een aanval af met de dodelijke combinatie van giftand en web!
Het is niet voor niets dat zoveel mensen bang zijn voor spinnen - voed die angst in Deadly Creatures voor Wii.