Overleef de meest verschrikkelijke natuurrampen in Disaster: Day of Crisis, een paniek veroorzakende survival game voor de Wii. In een angstaanjagend korte tijd heeft een ongekende golf van natuurrampen de Verenigde Staten overweldigd. En naast deze onverklaarbare serie rampen heeft een schurkachtig team van commando's de chaos aangegrepen om een kernwapen te stelen. Alleen Ray, een voormalig lid van een exclusieve speciale reddingseenheid, neemt het heft in eigen handen.