Treed binnen in de stijlvolle anime-wereld van Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 voor Wii en strijd voor de overwinning in adrenalinerijke en adembenemende driedimensionale gevechten.
Met de keuze uit meer dan 160 personages en een enorme hoeveelheid verschillende spectaculaire moves, brengt Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 alle spanning van de populaire anime-serie rechtstreeks naar jouw Wii!
Daag je concurrenten uit voor één-op-één gevechten in meer dan 30 gevechtsarena’s die ieder hun specifieke eigenschappen hebben die jouw gevecht beïnvloeden. Je kunt 10 verschillende spelstanden uitproberen en je hebt een uitgebreide selectie aan moeilijkheidsniveaus en vechttechnieken tot je beschikking. Hierdoor zal Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 de fans van de serie rijkelijk voorzien van de spanning en sensatie waar ze zo dol op zijn. In het speltype Dragon History kun je er voor kiezen om mee te doen aan enkele van de beroemdste gevechten uit de anime-serie en dat betekent dus dat je de uitslag van deze gevechten zelf kunt bepalen! In Battle Replay kun je je grootste veroveringen opslaan en opnieuw bekijken.
Door op de juiste momenten de juiste bewegingen te maken met de Wii-afstandsbediening en Nunchuk, zul je de kracht hebben om allerlei speciale acties uit te voeren. Hierdoor zul je op een ongekende manier meegesleept worden door de supersnelle actie van het spel.
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 is ook het eerste spel uit de serie, waarin je uitgenodigd wordt om tegen tegenstanders van over de hele wereld te strijden. Deze ultieme uitdaging is mogelijk dankzij de Nintendo Wi-Fi Connection. Met de mogelijkheid om het op te nemen tegen vrienden uit je vriendenlijst of willekeurige tegenstanders, zul je nooit een tekort hebben aan rivalen die jouw strijdvaardigheid willen testen.
Kom dichter bij de actie van Dragon Ball Z dan ooit tevoren en dompel jezelf onder in een wereld vol fanatieke gevechten met Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3.