De wereld is je oester
“Endless Ocean 2: Adventures of the Deep” nodigt je uit om onder water te gaan en locaties over de hele wereld in alle vrijheid te verkennen.
Jij bepaalt of je het legendarische mysterie wilt volgen of simpelweg wilt ontspannen, terwijl je van de omgeving geniet en de vele waterdieren, die de oceaan rijk is, bekijkt in hun natuurlijke leefomgeving.
In de wereld onder de zeespiegel krioelt het van de wonderen en raadsels, maar jij bepaalt hoe ver je de diepte in duikt.