Just Dance 2014
De dansvloer is voor jou met Just Dance 2014 voor de Wii! Laat je bewegingen de vrije loop op meer dan 40 nieuwe nummers, variërend van het beste uit de hitlijsten tot de coolste klassiekers. Word het feestbeest van de nieuwe spelstanden waarmee iedereen uit z'n dak kan gaan!
Doe dus je dansschoenen aan en dans alsof je leven er vanaf hangt in de diverse muziekgenres. Van Get Lucky tot Ghostbusters, geef je over aan het ritme met splinternieuwe danspassen voor solo-, duo- en groepdansers.
Geniet van jouw spotlightmoment met de nieuwe On Stage-spelstand en deel het podium met achtergronddansers die ook mee kunnen zingen. Wanneer je het plezier wilt delen met spelers die ver weg zijn, dan kun je de bühne betreden in de World Dance Floor waarmee Just Dance voor het eerst een online meerspelerstand heeft.