Maak ruimte voor de tv - je hebt een dansvloer nodig om de pan uit te swingen met Just Dance op de Wii!
Just Dance swingt zich een weg van Ubisoft Parijs naar je woonkamer, om zelfs de meest vastgegroeide muurbloempjes aan het dansen te krijgen. Dit is het ideale dansspel voor het hele gezin en krijgt gegarandeerd de voetjes van de vloer. Het is perfect voor wie op zoek is naar een leuke manier om in beweging te zijn, een geweldig feestspel of zelfs je eigen dj aan huis, die je uitnodigt om je handen in de lucht te gooien. Je lichaam bewegen op de maat van de muziek: daar draait het om in Just Dance.
Het spel biedt een selectie van meer dan 30 dansnummers uit verschillende periodes en genres. Je zult klassiekers aantreffen als Le Freak van Chic, danskrakers als Pump Up the Jam van Technotronic, herkenbare nummers als U Can’t Touch This van MC Hammer en moderne hits als Hot N Cold van Katy Perry. En dat allemaal op één disk!
Voordat je het weet show je je moves als een echte ster, met choreografieën die verzorgd zijn door professionele dansers. Kies je nummer, grijp een Wii-afstandsbediening en doe de danser op het scherm na om punten te verdienen... en ondertussen misschien een paar nieuwe danspasjes te leren. Je kunt in je eentje aan het swingen slaan of het tegen je vrienden opnemen in een dansbattle. Zolang elk een Wii-afstandsbediening heeft, kun je met maximaal vier personen aan de slag. Dus spring op de dansvloer en sla aan het swingen met Just Dance op de Wii!