LEGO Batman: The Videogame
Het lijkt wel of gemene schurken altijd weer de weg weten te vinden naar Gotham City. Elke keer als ze worden opgepakt, komen er weer nieuwe voor in de plaats. Maar wanneer de meest gevreesde slechterikken uit Arkham Asylum ontsnappen, wordt het wel heel erg. Gelukkig is er altijd nog één held bereid om orde op zaken te stellen.
In LEGO Batman: The Videogame voor de Wii ga je samen met Batman en Robin achter de meest beruchte slechterikken aan. Met dit dynamische duo bevrijd je Gotham City langzaam aan van alle boeven. Je springt over de daken van Gotham City en begeeft je in duistere steegjes om The Joker, The Penguin, Catwoman en Scarecrow een blok aan het been te zijn.
In LEGO Batman: The Videogame beschikt de superheld over een collectie high-tech pakken, speciale gereedschappen en hypermoderne voertuigen. Alles wat je nodig hebt om de spannende puzzelrijke levels te doorlopen, heb je met de Wii-afstandsbediening in één hand. Je gebruikt deze Controller om te springen, klappen uit te delen of je Batarang te richten. Op elk moment kan je wisselen tussen de personages, zodat beide hun steentje bijdragen.
In plaats van steeds te wisselen tussen de twee helden, kun je ook samen met een vriend de stad weer veilig maken. In de stand voor meerdere spelers van LEGO: Batman The Videogame kun je met zijn tweeën de uitdagingen in Gotham City aangaan, tot de onderste steen boven is.
Behalve van platform- en puzzelactie, kun je ook genieten van hoge snelheden achter het stuur van de LEGO Batboat, de LEGO Batmobile of de LEGO Batwing.
Met meer dan 30 levels waarin de beruchte straten uit Gotham City nagebouwd zijn, meer dan 20 personages die je vrij kunt spelen (waaronder de bonusheld Nightwing) en de mogelijkheid om als held of schurk te spelen, laat LEGO Batman: The Videogame je op het randje van je stoel balanceren.