LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
Begin het avontuur van je leven als de beroemdste archeoloog ter wereld in LEGO Indiana Jones: The Original Adventures voor de Wii. Als de veelzijdige actieheld Indy keer je terug naar alle beroemde locaties uit de filmtrilogie van Indiana Jones. Ontdek eeuwenoude geheimen en overwin tal van gevaren met een glimlach.
LEGO Indiana Jones voert je mee naar het hart van de epische topfilms Indiana Jones and The Raiders of the Lost Ark, The Temple of Doom en The Last Crusade. Beleef de beroemde scènes uit deze films opnieuw en ontsnap uit onmogelijke situaties zoals alleen Dr. Jones dat kan!
Gebruik Indy’s zweep om vijanden aan te vallen of te ontwapenen, hendels om te zetten of over diepe afgronden te slingeren. Je avonturen voeren je van de jungles van Zuid-Amerika tot de bergtoppen van India. Met meer dan 60 speelbare personages om te ontgrendelen en de mogelijkheid om geheel nieuwe LEGO-helden te bouwen, kun je eindeloos genieten van de typische humor en actie uit de films.
Beleef de mooiste momenten uit de films opnieuw in het blokbrekende LEGO Indiana Jones: The Original Adventures!