Lego Star Wars: The Complete Saga
De 'Force' is sterk op de Wii. Lego Star Wars: The Complete Saga legt het lichtzwaard in jouw handen en laat je alle zes afleveringen van de Star Wars-sage spelen.
Lego Star Wars: The Complete Saga levert de twee voorgaande Lego Star Wars-spellen in één pakket en voegt daar vele extra's aan toe. Nieuwe personages, nieuwe levels en nieuwe spelmogelijkheden, Lego Star Wars: The Complete Saga heeft het allemaal. Voortbouwend op het succes uit de afgelopen jaren, biedt Lego Star Wars: The Complete Saga verbeterde 'Force'-krachten, nieuwe power-ups en een nieuw speltype: Challenge Mode.
De melige humor die van de voorgaande Lego Star Wars-spellen tot een groot succes maakte is weer helemaal terug, dit keer vergezeld door de verbeterde besturing en beeldweergave van de Wii. Natuurlijk is de realistische bediening van het lichtzwaard met de Wii-afstandsbediening al een grote pre, maar zodra je het geluid van het lichtzwaard uit de luidspreker van de Wii-afstandsbediening hoort komen, zul je pas echt kippenvel krijgen.
De populaire optie uit Lego Star Wars II: The Original Trilogy, die je toestond om je spelpersonages aan te passen, keert niet alleen terug, hij wordt zelfs uitgebreid. De aanpassingsmogelijkheden gelden nu voor het eerst ook voor alle personages uit de eerste trilogie (afleveringen 1-3) en de opties zijn uitgebreid met miljoenen extra mogelijkheden. Nu kun je mengelingen maken van personages uit beide trilogieën en de mafste combinaties bedenken.