MONOPOLY Streets
Vier het 75-jarige jubileum van een van de populairste bordspellen ter wereld met MONOPOLY Streets voor Wii! Ben jij een van die miljoenen spelers die zich in deze eigendomscompetitie een weg naar de overwinning hebben gehandeld, gekibbeld en gesmeekt, dan zul je je met MONOPOLY Streets helemaal thuisvoelen. Maar dat neemt niet weg dat het spel allerlei leuke nieuwe functies toevoegt aan de MONOPOLY-ervaring.
In MONOPOLY voor Wii beland je in een levende, ademende stad waarin gebouwen uit de grond verrijzen terwijl je door de straten reist en je geld neertelt. Tik ieder stukje onroerend goed op de kop dat je je kunt veroorloven, bouw het uit en zie het geld binnenrollen, wanneer je vrienden en familie de dobbelstenen werpen en bij een van je eigendommen belanden. Je zult niet alleen kunnen kiezen uit bekende MONOPOLY-pionnen als de auto, de hond en de strijkbout om mee te spelen, je kunt ook zelf het spel in stappen in de vorm van je zelfgemaakte Mii-personage. Als je op de 3D-spelborden speelt, zul je zelfs de Mii-personages van je Wii-systeem door de straten zien lopen. En het hoofdkwartier van je bedrijf zal er steeds luxueuzer uitzien of juist in verval raken, om je relatieve rijkdom te weerspiegelen.
Met verschillende 3D-steden en klassieke 2D-spelborden om uit te kiezen, biedt MONOPOLY Streets uitgebreide speelopties. Je kunt zelfs de specifieke huisregels instellen waar jij en je vrienden gewend aan zijn geraakt. Kies om tegen de klok te spelen, om in eigendommen te handelen en hoeveel geld je verdient door langs Start te gaan. Hoe je ook gewend bent om het spel thuis te spelen, MONOPOLY Streets past zich graag aan je gewoontes aan!
Het spelplezier van MONOPOLY Streets wordt verder vergroot door de optie om een veiling te starten zodra een speler op een beschikbare kavel belandt. In deze veilingen race je nek aan nek om je bod te verhogen of te verlagen. Maar pas op dat je niet te veel in de strijd opgaat en een bod uitbrengt dat je bankrekening plundert!
Naast de verschillende opties en speelwijzes bevat MONOPOLY Streets ook een winkel boordevol spelinhoud, die je kunt aanschaffen met het MONOPOLY-geld dat je in het spel verdient. Bezoek de winkel en bemachtig nieuwe pionnen om mee te spelen, gloednieuwe spelborden en meer!
Denk je dat jij de ultieme MONOPOLY-magnaat bent? Dan is MONOPOLY Streets voor Wii je kans om op een nieuwe, spannende wijze je eigendommen uit te breiden, zonder te betalen de gevangenis te verlaten en langs Start te scheuren. Rol die dobbelstenen!