Metal Slug Anthology
Niet één, niet twee, niet drie, maar Metal Slug Anthology omvat maar liefst zeven schitterende schietspellen! Op één disk vind je de speelhalklassiekers Metal Slug, Metal Slug 2, Metal Slug 3, Metal Slug 4, Metal Slug 5, Metal Slug X en de volledig nieuwe Metal Slug 6.
Elk spel is een naadloze overzetting van de originele speelhalversie, compleet met de coöperatieve stand voor twee spelers, de bonusspellen en de goodies die je vrij kunt spelen, waaronder artwork uit de originele Metal Slug-serie.
Daarnaast heb je de keuze uit uitgebreide besturingsmogelijkheden die gebruik maken van de Wii-afstandsbediening, Nunchuk of Nintendo GameCube Controller. Metal Slug Anthology is zonder twijfel een must voor de fans van de serie.