Muramasa: The Demon Blade
Japanse mythologie, heftige zwaardgevechten en verbluffende, met de hand getekende animatie komen samen in Muramasa: The Demon Blade - een nieuw avontuur voor Wii, waarin jij de held bent die het tegen een op macht beluste shogun moet opnemen.
Muramasa speelt zich af in het zogenaamde mystieke Genroku-tijdperk. Jij speelt de rol van een mannelijke ninja of een vrouwelijke kunoichi met de taak een einde te brengen aan de heerschappij van de corrupte, maar vaardige leider Tokogawa. Deze heeft in zijn hebberigheid de kwade krachten van de vervloekte Demon Blades losgelaten. Het gebruik van deze zwaarden brengt slechts chaos en rampspoed en leid ertoe dat boze geesten, machtige demonen en drakengoden vrij door het land kunnen waren.