Hij is er! Onze vriend Naruto is terug en hij is niet te stuiten. Ga alleen of met je vrienden de strijd aan in nieuwe arena's tegen nieuwe vijanden in ultieme beeldkwaliteit. Voor Naruto Clash of Ninja Revolution 2 zal iedereen door de knieën gaan!
In dit nieuwe avontuur van Naruto zullen al je favoriete vechters weer van zich doen spreken, maar ook nieuwe personages zullen om de hoek komen kijken. In Naruto Clash of Ninja Revolution 2 kom je niet alleen 30 beroemde en beruchte vechters tegen uit het Naruto Universum, ook kun je nu van ze genieten in 16:9 breedbeeld. Daarnaast ondersteunt dit spel 480p progressive scan waardoor de ervaring nog scherper en helderder wordt.
Met de Wii-afstandsbediening word je nu nog meer het gevecht ingezogen. In het heetst van de strijd versterk je je aanval door met de Wii-afstandsbediening "hand-signs" uit te voeren. Met deze "hand-signs" kun je het gevecht hopelijk in jouw voordeel beslechten. Maak met de Wii-afstandsbediening ook speciale bewegingen om je levenskracht en je chakra aan te vullen. In Naruto Clash of Ninja Revolution 2 zul je namelijk alle hulp moeten gebruiken om als overwinnaar uit de strijd te komen. Vechten is nog nooit zo intens en gebalanceerd geweest.
Naruto Clash of Ninja 2 biedt naast de nieuwe indrukwekkende speelwijze ook nieuwe arena's met daarin veel meer ruimte om te vechten. De omgevingen in de meeste arena's kunnen niet alleen vernietigd worden, maar ze bieden ook alternatieve plekken om het gevecht voort te zetten. De grotere arena's bieden je vele strategische mogelijkheden tijdens de heftige gevechten.
Hij is er: het nieuwe sublieme spel in de Naruto-serie! De nieuwe revolutie in vechtspellen. Ben jij klaar voor de strijd?