Info
Keer terug naar Santa Destroy en stap opnieuw in de schoenen van de antiheld Travis Touchdown die op het punt staat om te starten met een gigantische wraakmissie.
Nadat hij de toppositie in de United Assassins Association bereikte, besloot Travis zijn oude leventje weer op te pikken. In zijn geval betekent dit voor de tv in het sjofele No More Heroes-hotel hangen om beelden van zijn favoriete worstelaars te bekijken.
Maar in de wereld van Travis Touchdown blijft het nooit lang rustig, en al snel raakt hij weer bij het wereldje van huurmoordenaars betrokken. Santa Destroy is inmiddels veranderd in een commerciële verzamelplaats van zielloze bedrijven, en het is in dit klimaat dat de enige vriend van Travis wordt vermoord. Vol van woede en wraaklust gaat Travis weer de straat op om de strijden tegen de bruutste huurmoordenaars in de stad.
No More Heroes: Desperate Struggle bouwt voort op de basis die met de veelgeprezen voorganger werd gelegd. De open wereld bevat nu veel meer dingen om te doen en te ontdekken, terwijl de eindbaasgevechten in dit vervolg nog meer spektakel bieden - hij moet er zelfs meer dan een tegelijk verslaan. Gelukkig draagt hij dit keer niet een maar twee van zijn kenmerkende katana-zwaarden, en kan hij beschikken over nieuwe combo's en worstelacties. Natuurlijk voer je al die acties weer uit door de juiste bewegingen met Wii-afstandsbediening en Nunchuk te maken.
Beleef een nieuw hoofdstuk in het prachtig gestileerde levensverhaal van Travis Touchdown, en help deze heerlijk cynische antiheld zijn wraaklust op bloedige wijze te verzadigen.