Als je altijd al hebt vermoed dat je voorbestemd bent om geschiedenis te schrijven, geven de Raving Rabbids je daarvoor alle kansen in hun maffe nieuwe partygame!
Als de meest gestoorde spelpersonages ooit met een wasmachine door de tijd gaan reizen, loopt de boel natuurlijk behoorlijk uit de klauwen. Spring samen met de Rabbids door de tijd om enkele van de belangrijkste momenten uit de wereldgeschiedenis te laten ontaarden in totale chaos! Van de ontdekking van het vuur tot de eerste stappen op de maan, geen historisch hoogtepunt is veilig voor de tijdreizende Rabbids die steeds op precies de verkeerde momenten hun krankzinnige koppen opsteken.
Raving Rabbids Travel overspoelt één tot vier spelers met een constante stroom gestoorde uitdagingen in ruim 20 minigames die plaatsvinden op verschillende momenten in de menselijke geschiedenis. Het ene moment beweeg je de Wii-afstandsbediening en Nunchuk om met Da Vinci's vliegmachine over de straten van het Italië van de Renaissance te vliegen, het volgende moment verdedig je een wagon met dynamiet in een wildwest-vuurgevecht, of race je tegen andere spelers om het legendarische zwaard Excalibur van koning Arthur in handen te krijgen. Natuurlijk zorgen de streken van de Rabbids ervoor dat alle situaties volledig uit de hand lopen, zodat je niet alleen blijft spelen maar ook blijft lachen.
Voor het eerst in een Raving Rabbids-titel is het in sommige minigames ook mogelijk de extra nauwkeurigheid te benutten die de Wii-afstandsbediening Plus of het Wii MotionPlus-accessoire biedt. Vissen naar koeien heeft nog nooit zo goed gevoeld!
Ook nieuw in deze Rabbids-game is de mogelijkheid om de chaos online te beleven. Maak verbinding met vrienden via de Nintendo Wi-Fi Connection om samen deel te nemen aan geflipte uitdagingen en je scores te vergelijken met die van andere spelers. Wie heeft de geschiedenis het best op z'n kop gezet?
Hoewel het in Raving Rabbids Travel in Time allemaal draait om de diverse minigames, zijn er meer mogelijkheden om gestoord gedrag te vertonen. Als ze niet door de tijd reizen, kunnen de Rabbids namelijk ook los gaan in een ooit vredig geschiedenismuseum. Deze centrale vertrekplaats is tegelijk een interactieve speelplaats vol geheimen en speelse verrassingen. Je kunt er de Rabbids bijvoorbeeld verkleden met meer dan 30 historische kostuums die ooit werden gedragen door figuren als Napoleon of de drie musketiers.
Verover je plaats in de geschiedenisboeken en maak een wilde rit door de tijd met Raving Rabbids Travel in Time - een partygame van historisch niveau!