Skylanders Spyro’s Adventure
Beleef een gloednieuwe spelervaring op de Wii met Skylanders Spyro’s Adventure, een spel dat echte actiefiguren overbrengt naar de spelwereld, terwijl je toekijkt!
Ieder exemplaar van Skylanders Spyro’s Adventure wordt geleverd met een aantal actiefiguren en een speciaal platform dat 'Portal of Power' wordt genoemd. Plaats de figuren op het Portal of Power en je zult ze zien verschijnen in de spelwereld, waarna jij ze mag besturen. Zo veranderen actiefiguren in één klap in interactiefiguren!
De spelwereld van Skylanders Spyro’s Adventure trakteert spelers op een verhaalgedreven avontuur waarin ze de rol van een krachtige Portal Master op zich nemen. Gebruik de Skylanders die je tot je beschikking hebt en reis door de Radiant Isles, in je missie om de maniakale Hector en zijn volgelingen te verslaan. Op iedere hoek staan je weer nieuwe uitdagingen te wachten, met afwisselende omgevingen om te verkennen en tal van vijanden om te verslaan.
Tijdens je avontuur moet je strategisch gebruikmaken van de unieke vaardigheden van je Skylander-helden. Deze vaardigheden zijn gebaseerd op het elementtype van de personages. Skylanders zijn onder te verdelen in acht elementtypes: Aarde, Lucht, Vuur, Water, Leven, Ondood, Magisch en Tech. Je maakt het jezelf een stuk makkelijker, als je tijdens gevechten het juiste personage voor de juiste taak kiest. Ook kan dit helpen om toegang te krijgen tot nieuwe gebieden en om puzzels en obstakels te overwinnen.
De ervaringen van je personages in het spel hebben invloed op de actiefiguren die zich op je Portal of Power bevinden. Iedere Skylander-actiefiguur slaat gegevens op over alles wat deze in het spel beleeft, van de laatste speciale actie die hij heeft geleerd tot iedere vorm van voortgang op het gebied van vaardigheden en kracht. Dus zelfs als je je actiefiguur meeneemt en op de Portal of Power van iemand anders plaatst, zijn de vaardigheden hetzelfde als die in je eigen exemplaar van het spel. Of je nu samenwerkt met een vriend in de coöperatieve stand of het tegen elkaar opneemt in arenagevechten, je kunt gerust zijn dat de krachten van je Skylander-actiefiguren altijd je prestaties en voortgang in je eigen exemplaar van het spel weerspiegelen.
Ga op een innovatieve, nieuwe manier op in het spel: Skylanders Spyro’s Adventure voor Wii biedt je compleet nieuwe krachten om mee te spelen!