Bezoek het zonovergoten Wii Sports Resort waar je volop kunt genieten van nieuwe sporten en je de hoofdrol in de atletische actie kunt spelen met een geweldige controller!
Weet je nog, die eerste keer dat je een balletje sloeg in Wii Sports Tennis? Met de Wii-afstandsbediening in de aanslag was het meteen duidelijk dat het spelen van videospellen nooit meer hetzelfde zou zijn. Met Wii Sports Resort is die ervaring terug, dankzij de nieuwe Wii MotionPlus-accessoire en de Wii-afstandsbediening Plus.
Wii MotionPlus is ontworpen om eenvoudig bevestigd te worden aan de standaard Wii-afstandsbediening, terwijl de Wii-afstandsbediening Plus de geavanceerde bewegingsbesturing van Wii MotionPlus met de Wii-afstandsbediening combineert. Wanneer deze controllers worden gebruikt met spellen als Wii Sports Resort, worden bewegingen van de speler nog preciezer gevolgd en nog nauwkeuriger vastgelegd. De kleinste polsbeweging of verplaatsing van je lichaam wordt herkend, waardoor je nog meer geniet van de unieke Wii-spelbesturing.
Met nog meer plezier voor iedereen en de unieke manier van besturen gaat Wii Sports Resort verder waar Wii Sports ophield. Neem deel aan de nieuwe sporten die je zullen doen zweten. Met de verfijnde besturing van Wii MotionPlus en de Wii-afstandsbediening Plus zullen doorgewinterde Wii spelers en nieuwkomers versteld staan van de precieze besturing op waterscooters, tijdens zwaardgevechten en bij het werpen van frisbees.
Op een super snelle jetski scheur je over het water waarbij je je Wii-afstandsbediening en Nunchuk gebruikt als stuur. Al stuiterend over de golven passeer je rakelings alle checkpoints in een race tegen de klok. Net als in het echt geef je gedoseerd gas door de Wii-afstandsbediening te draaien.
Laten we ook eens kijken hoe goed je eigenlijk kunt gooien. Met de precieze besturing van het Wii MotionPlus-accessoire en de Wii-afstandsbediening Plus mik je op een plaats op het strand en probeer je je frisbee zo te gooien dat deze daar tegelijkertijd aankomt als je vrolijke viervoeter. Het exact kunnen bepalen hoe ver en hoe hard je frisbee zal vliegen, is een mooi voorbeeld hoe het Wii MotionPlus-accessoire en de Wii-afstandsbediening Plus een geweldig niveau van besturing geven.