Alien Crush Returns is de ultieme incarnatie van de populaire Turbografx pinball klassieker, Alien Crush. De innovatieve gameplay en spelbesturing maakt dit een Wii-ervaring die je niet wilt missen! Naast al de razende bal- en flipperactie sensatie van standaard pinball, heeft Alien Crush Returns de visuele en digitale elementen die je mag verwachten van een videospel inclusief enorme, oogverblindende speelvelden evenals unieke Action Ball-gimmicks die het plezier en de sensatie van pinball herdefiniëren.
Je kunt zelfs de flipperkast een stoot geven met je Wii-afstandsbediening. Verder kun je je via Nintendo Wi-Fi Connection vermaken met een verscheidenheid aan features zoals 1-tegen-1 actie met 4 spelers, high score competities en Extra Level downloads.