BIT.TRIP FATE
BIT.TRIP FATE is een zijwaarts scrollende shoot-em-up op rails, waarin CommanderVideo over de Vibe rijdt om zijn lot te ontdekken.
CommanderVideo heeft de hulp nodig van de vrienden die hij maakte in BIT.TRIP RUNNER om de Mingrawn Timbletot, die de wereld gemuteerd heeft in een lelijke technologische nachtmerrie, te dwarsbomen.
Bundel je krachten met Junior Melchkin, CommandgirlVideo en andere figuren om CommanderVideo's macht te versterken en de wereld te redden.