BurgerTime World Tour is een evolutie van de speelhalklassieker Burger Time, verrijkt met innovatieve cilindrische 3D-omgevingen en gepeperd met klassieke gameplay.
Dankzij de draaibare as kun je door een cilinderlevel kijken en op strategische wijze zo snel mogelijk een burger te maken. Gooi als Peter Pepper boze groenten aan de kant en laat vijanden in de val lopen om heel wat bonuspunten in de wacht te slepen.
Met nieuwe uitdagende platformelementen, eindbazen en meer dan 20 levels, kun je echt je tanden zetten in de nieuwe BurgerTime. Ontsnap aan boze groenten en bouw die burgers, want het is BurgerTime!