4 spelopties: Butler (houtblokken worden automatisch op het vuur gelegd), Non-stop (houtblokken branden niet op), Standaard (kant-en-klaar vuur in een haard die je zelf kunt kiezen), Individueel (houtblokken zelf kiezen en in de haard leggen)