Piepende banden, de geur van verbrand rubber, de adrenaline die door je aderen stroomt en vijanden die in het stof happen - dat zijn de emoties van echte coureurs. Maar de wereld van Monochrome Racing bevat nog veel meer: de passie voor kleur! Kleur is alles hier: je vecht erom en streeft ernaar in een wereld waarin alles zwart en wit is. Kleur is je brandstof, kleur geeft je snelheid, kleur maakt je sterker en uiteindelijk maakt kleur je de ware leider van de zwart-witte racewereld.