Muscle March
Muscle March is een maf Japans actiespel vol macho bodybuilders. Het onoverwinnelijke proteïnepoeder is gestolen! Tony en z’n sterke vrienden gaan achter de dieven aan. Kies uit meerdere supersterren en zorg ervoor dat de boeven worden gestraft. Elke dief die ontsnapt, breekt in verschillende poses door muren heen. Neem dezelfde poses aan om door de gaten in de muur te passen en achter ze aan te gaan. Dat poeder is van jou!
Is een paar minuutjes poseren niet genoeg? Speel dan Endless Rush tot je spieren ontploffen!