Categorieën
Hier is My Aquarium 2, het vervolg op de populaire WiiWare-titel 'My Aquarium'. Dit keer is het thema de mysterieuze diepzee. Met één Wii-afstandsbediening kun je zowel kleine als grote fascinerende wezens met allerlei vormen houden, inclusief diepzeevissen en lichtgevende kwallen! Net als in het origineel kun je het aquarium aanpassen, vissen kiezen en aangeven waar je de diverse versieringen wilt plaatsen. Je kunt het aquarium ook verlichten met talloze gekleurde lampen. Na verloop van tijd kunnen de vissen gaan paren, zodat je een hele school krijgt! Ontspan en geniet eindeloos van je eigen aquarium! Dit vervolg bevat meer vissen en voorwerpen dan het origineel! En je kunt nog steeds verbinding met het weerkanaal maken om gebruik te maken van het eigenlijke weer. Via WiiConnect24 kun je aquaria naar geregistreerde vrienden sturen. Bovendien kun je later aanvullende content kopen. Duik in de blauwe diepzee en geniet van deze schitterende wezens!Het spel is voorzien van Nederlandse schermteksten.