Pearl Harbor Trilogy - 1941: Red Sun Rising is de eerste titel in een trilogie van luchtgevecht-actiespellen voor WiiWare.
Stijg op vanaf vliegdekschepen en historische militaire basissen terwijl je aanvalt, je mengt in heftige luchtgevechten en zoek- en vernietigingsmissies uitvoert. Bestuur de meest iconische jagers, bommenwerpers en vliegtuigen met torpedo's van het 'Pacific Theatre' uit de tweede wereldoorlog!
Met twee campagnes in de vroege jaren van de tweede wereldoorlog kun je spelen als de luchtmacht van de Verenigde Staten of de luchtmacht van het Japanse keizerrijk. Je kunt ook je gevechtsvaardigheden oefenen in de Avenging Ace- of Survival Dogfight-spelstand.