Bereid je voor op een geheel nieuwe Pokémon-uitdaging – exclusief voor WiiWare! Pokémon Rumble is een actiespel waarin je Toy Pokémon bestuurt en het opneemt tegen zwermen vijandelijke Pokémon, met als doel om als enige Pokémon overeind te blijven staan!
Verslagen Toy Pokémon kun je toevoegen aan je verzameling. Wissel tussen verzamelde Pokémon en benut hun vaardigheden om sterkere Pokémon te verslaan, en neem deel aan de Battle Royale om het tegen meerdere Pokémon tegelijk op te nemen.
Tot wel vier spelers kunnen met elkaar samenwerken om sterke eindbazen te verslaan en de Battle Royale te winnen! Je kunt zelfs je favoriete Pokémon opslaan op je Wii-afstandsbediening en meenemen naar een vriend om onderling te ruilen of samen het gevecht aan te gaan!
Prachtige, tekenfilmachtige graphics en spannende gameplay in de wereld van Pokémon komen samen in een Rumble die je niet wilt missen!