De wereld is je oceaan!
Dit is een spannende viservaring voor zowel beginners als de ervaren hengelaar! De prachtige graphics, oceaanomgeving en intuïtieve besturing van het spel brengen de viservaring tot leven. De bewegingen en het uiterlijk van iedere vis zijn zo realistisch, dat je niet dichter bij het echte vissen in de buurt kan komen zonder je rubberen laarzen aan te trekken! Deze keer reis je naar de oceaan in deze beroemde visspelserie. Met 20 soorten vissen en meer dan 40 missies zal iedere visliefhebber deze titel willen binnenhalen!