Rubik's Puzzle Galaxy: RUSH
Als bonus heeft RUSH ook de originele Rubik's Cube. Spelers kunnen kiezen uit vier verschillende Rubik's Cubes; alleen of tegen elkaar! Heb je nog nooit een Rubik's Cube opgelost? Geen probleem! Rubik's Puzzle Galaxy biedt een makkelijke, stap-voor-stap interactieve handleiding die je in slechts enkele minuten een Rubik's Cube meester maakt!