SPACE INVADERS GET EVEN
Gebruik de vijf aanvalstypes van je indringers en de kracht van het moederschip om hoge scores binnen te halen, om ze vervolgens via de Nintendo Wi-Fi Connection te uploaden zodat je kunt zien waar je staat in de Global Rankings (Wereldranglijsten)!