Successfully Learning Mathematics Year 3
Met "Successfully Learning Mathematics Year 3", kunnen kinderen al spelend vraagstukken oplossen en wiskunde studeren. Freddy de kleine vampier motiveert kinderen en geeft ze hints. Alle vraagstukken zijn gebaseerd op huidige lespakketten. Talen: Duits, Engels, Spaans, Frans, Italiaans en Turks.