Swords & Soldiers
Swords & Soldiers is een realtime strategiespel met een zijwaarts verschuivend beeld. Je bestuurt de gevechten op het slagveld heel eenvoudig met de Wii-afstandsbediening. Door simpelweg op het scherm te richten en op de A-knop te drukken, kun je nieuwe eenheden plaatsen, verwoestende spreuken gebruiken en de gebouwen van je vijand met de grond gelijkmaken! Je kunt de verschillende spelstanden en missies alleen spelen, of een vriend uitdagen voor intense gevechten op een gesplitst scherm.
In de Campaign-stand moet elke partij 10 unieke missies volbrengen, in een poging de wereldheerschappij in handen te krijgen. De eerste missies laten je kennis maken met het concept en de manier waarop Swords & Soldiers gespeeld wordt. Zo word je voorbereid op de epische veldslagen die je te wachten staan in latere missies.