Begin de zoektocht naar Wally, zijn vrienden en andere dingen in Fantastic Journey 1!Gebaseerd op de populaire boekenreeks “Where's Wally?”, staat Fantastic Journey 1 voor ultiem ZOEK-EN-VIND PLEZIER in de magische werelden van The Gobbling Gluttons, The Battling Monks, The Carpet Flyers en meer! Daag je vrienden uit of speel alleen, op zoek naar verborgen voorwerpen. Wees op je hoede voor hindernissen en andere verrassingen die het spelplezier verhogen!