Vijf kuikens aan jouw kant, vijf kuikens aan de andere. BOEM!
Je moet het andere kuikenteam verslaan, maar dat is nog niet alles: bij chick chick BOOM gooi je met piano’s, roze olifanten en sumokuikens en roep je slijmerige reuzenkwallen en echte ufo’s op.
Speel alleen of met vrienden, als team of tegen elkaar. Om het interessant te houden zijn er diverse spelstanden en verschillende strijdperken, elk met zijn eigen speciale aanval.