Nu in de winkel: Wii Music
Of je nou met beroemde nummers meespeelt, je eigen orkest dirigeert, over de beginselen van muziektheorie leert of helemaal los gaat op een virtueel drumstel… Wii Music haalt de muzikant in je naar boven.
Wii Music ligt vanaf vandaag overal in Europa in de winkel en laat je kennis maken met meer dan 60 verschillende instrumenten. Het bespelen van deze instrumenten is eenvoudig, dankzij de intuïtieve besturing met de Wii-afstandsbediening en Nunchuk. Hierdoor kunnen vrienden en familie samen hun eigen, prachtige muziek maken, ongeacht leeftijd of muzikale ervaring.