Pokémon-puzzelklassieker komt naar de Virtual Console
Ga mee met Ash op een nieuw Pokémon-avontuur. Betreed Puzzle League Village en gebruik je puzzelvaardigheden tegen trainers. Verwijder blokken van jouw kant van het scherm en stuur gigantische combinatieaanvallen naar je tegenstander. Daag een vriend uit in spannende wedstrijden voor twee spelers, train in professor Oaks laboratorium en neem het zelfs op tegen het machtige Team Rocket!
Kruis je zwaard met de meest geduchte samoerai van Japan in dit klassieke speelhalvechtspel. Samurai Shodown was de standaard voor vechtspellen met wapens en werd overgezet naar diverse systemen. Nu kun je de originele NEOGEO-versie ervaren!
In het zijwaartsscrollende vechtspel Burning Fight slaan de Amerikaanse politieagenten Duke en Billy de handen ineen met hun Japanse collega Ryu om de verenigde krachten van criminele bendes uit het westen en het oosten tegen te gaan. Baan je een weg door de straten met behulp van je vechtkunsten of sla obstakels kapot om wapens te vinden en je kansen te vergroten.